U szamanów znane jest 40 czarów! Lecz nawet Wielcy Szamani mogą mieć tylko 20(czyli mogą wybrać 2 żywioły) z nich. Wszystko zależy od wybranej natury: Ognia Wody Ziemi lub Błyskawicy
Czary Ognia:
- Kula Ognia>>>Wielka Kula Ognia>>>Bomba Ognia
- Ognisty Pocisk>>>Pocisk Smoka>>>Pocisk Inferno
- Krąg Ognia>>>Pole Ognia>>>Pole Inferno
- Inferno
- Przywołanie Ognistego Stwora>>>Przywołanie Ognistego Ducha>>>Przywołanie Ognistego Demona
- Ognista Tarcza>>>Ognista Zbroja>>>Zbroja Inferno
- Ognisty Oddech>>>Oddech Inferno>>>Smoczy Oddech
Opisy: Kula Ognia - Prosty czar - W ustach tworzy się mała kulka ognia która po wydmuchnięciu w stronę przeciwnika rośnie do rozmiarów człowieka. Obrażenia:100hp Zużycie Energii:50E
Wielka Kula - W ustach tworzy się mała kulka ognia która po wydmuchnięciu w stronę przeciwnika rośnie do rozmiarów małej chatki. Obrażenia:500hp Zużycie Energii:250E
Bomba Ognia - W ustach tworzy się mała kulka ognia która po wydmuchnięciu w stronę przeciwnika rośnie do rozmiarów dużego domu która po starciu z przeciwnikiem wybucha. Obrażenia:500hp/od wybuchu i 1000hp/od ognia Zużycie Energii:1000E
Ognisty Pocisk - Mały pocisk kształtu i rozmiaru zwykłego jabłka. Obrażenia:200hp Zużycie Energii:100E
Pocisk Smoka - Strumień ognia który w locie przybiera kształt smoka. Obrażenia:500hp Zużycie Energii:500E
Pocisk Inferno - Wielki strumień ognia który zadaje potężne obrażenia od ognia. Obrażenia:2000hp Zużycie Energii:2500E
Krąg Ognia - Kółko z ognia które zaciska się na przeciwniku i wybucha. Obrażenia:100hp/od wybuchu i 100hp/od ognia Zużycie Energii:300E
Pole Ognia - Mały obszar zaczyna płonąć na krótki okres czasu. Obrażenia:500hp Zużycie Energii:750E
Pole Inferno - Duży obszar zaczyna płonąć i wybuchać w losowych miejscach. Obrażenia:1000hp/od wybuchów i 2000hp/od ognia Zużycie Energii:2500E
Inferno - Wielki wybuch który powoduje ogromne obrażenia wszystkim w obrębie pola rażenia które wynosi mniej więcej pole Taiko!(trafienie przeciwnika jest pewne na 100%) Wybuch zużywa ogromne ilości energii i hp wykonującego. Obrażenia:Zabija wykonawcę, zadaje każdemu(przyjaciołom/pomocnikom też) w polu rażenia po 35.000hp! Zużycie Energii:Pełna energia wykonującego.
Przywołanie Ognistego Stwora - Przywołuje małego potworka z ognia. Obrażenia:0hp(stwór zabiera każdym atakiem 25hp) Zużycie Energii:100E za każdą turę
Przywołanie Ognistego Ducha - Przywołuje ducha ognia. Obrażenia:0hp(duch zabiera każdym uderzeniem 50hp i 25E(którą przekazuje wykonującemu) i może atakować z: kuli ognia którą zabiera 150hp.) Zużycie Energii:500E za każdą turę.
Przywołanie Demona Ognia - Przywołuje demona ognia. Obrażenia:0hp(Demon każdym uderzeniem zabiera 250hp i 150E(którą przekazuje wykonującemu) i może atakować z: kuli ognia(500hp) lub zionięcia ogniem(1000hp). Zużycie Energii:1500E za każdą turę.
Ognista Tarcza - Płonąca tarcza która pojawia się dopiero przy ataku. Zadaje przeciwnikowi 1/10 obrażeń zadanych wykonującemu przez ataki fizyczne. Działa przez try tury. Obrażenia: 1/10 obrażeń jest zwracana przeciwnikowi Zużycie Energii:100E
Ognista Zbroja - Płonąca zbroja która pojawia się na wykonującym i zostaje przez 5 tur. zbroja oddaje przeciwnikowi 1/4 obrażeń zadanych przez ataki fizyczne. Obrażenia:1/4 obrażeń fizycznych zwrócona zostaje przeciwnikowi. Zużycie Energii:1000E
Zbroja Inferno - Płonąca czarna zbroja która oddaje przeciwnikowi 1/2 obrażeń zadanych w każdy sposób. Obrażenia:1/2 obrażeń wraca do przeciwnika. Zużycie Energii:7000E
Ognisty Oddech - Z ust wykonującego wydobywa się strumień ognia. Obrażenia:200hp Zużycie Energii:200E
Oddech Inferno - Z ust wykonującego wydobywa się duży strumień czarnego ognia. Obrażenia:1500hp Zużycie Energii:750E
Smoczy Oddech - Z ust wykonującego wydobywa się wielki strumień ognia który przypomina smoka. Obrażenia:3500hp Zużycie Energii:2000E
Czary Wody: - Strumień Wody>>>Wodny Pocisk
- Pocisk Rekina>>>Pięć Pocisków Rekina
- Wodne Więzienie
- Wodny Wąż>>>Wodny Smok
- Wodny Wir
- Wodny Wybuch
- Wodne Klony
- Fala Wody>>>Tsunami
- Tarcza Wodna
- Sztuczne Jezioro
- Wodne Ostrze
- Mgła
- Chodzenie Po Wodzie
Opisy:
Strumień Wody - Mały "laser" wody. Obrażenia:100hp Zużycie Energii:25E
Wodny Pocisk - Gruby strumień wody. Obrażenia:500hp Zużycie Energii:250E
Pocisk Rekina - Kula Wody kształtu głowy rekina. Obrażenia:250hp Zużycie Energii:100E
Pięć Pocisków Rekina - Pięć kul wody w kształtach głowy rekina. Obrażenia:250hp/za każdy pocisk = 1250hp Zużycie Energii:500E
Wodne Więzienie - Kula wody w której można umieścić przeciwnika na okres kilku tur(po 4 turze zaczyna ubywać przeciwnikowi po 100hp za turę, a po 10 turze po 500hp za turę) Obrażenia:0hp Zużycie Energii:250E za każdą turę
Wodny Wąż - strumień wody w kształcie węża. Obrażenia:150hp Zużycie Energii: 50E
Wodny Smok - Duży strumień wody kształtu smoka. Obrażenia:500hp Zużycie Energii:300E
Wodny Wir - Wir tworzący się w zbiorniku wodnym, który wciąga przeciwnika. Obrażenia:300hp Zużycie Energii:400E
Wodny Wybuch - Eksplozja wody - kilka strumieni wody oplątuje przeciwnika i zamykają go w kokon wody i nagle kokon eksploduje razem z przeciwnikiem. Obrażenia:1000hp Zużycie Energii:750E
Wodne Klony - Tworzy swoje podobizny z wody. Obrażenia:0hp Zużycie Energii:500E za każdego klona.
Fala Wody - Mała Fala Wody może służyć do obrony przed czarami ognia. Obrażenia:0hp Zużycie Energii:10E
Tsunami - Wielka fala wody zalewa obszar wielkości miasta, dzięki czemu wykonujący z czarami wody przystosowuje sobie teren walki. Obrażenia:0hp Zużycie Energii:5000E
Tarcza Wodna - najmniej przydatny czar wody tworzy tarczę z wody która chroni nas przed słabymi atakami ognistymi. Obrażenia:0hp Zużycie Energii:350E za turę
Sztuczne Jezioro - wytwarza sztuczny krater który wypełnia się wodą dzięki czemu zapas wody jest bardzo duży dla wykonującego z czarami wodnymi. Obrażenia:0hp Zużycie Energii:6000E
Wodne Ostrze - Pojedyńczy atak wodnym mieczem(bardziej przydatny do oszołomienia przeciwnika niż ataku). Obrażenia:200hp Zużycie Energii:50E
Mgła - Mgła przez którą wykonujący widzi bezproblemowo(bardzo przydatne przy walkach z łucznikami. Obrażenia:0hp Zużycie Energii:10E za turę
Chodzenie Po Wodzie - Dzięki temu czarowi szamani potrafią utrzymywać się stojąc na powierzchni wody. Obrażenia:0hp Zużycie Energii:50E za turę
Czary Ziemi:
- Kolumna Ziemi>>>Urwisko
- Ruchome Piaski
- Burza Piaskowa
- Lawina>>>Wielka Lawina
- Sai Chimo Mas Dan(czyt.Sai Czimo Ma Dan)
Opisy:
Kolumna Ziemi - Mały Słup z ziemi. Obrażenia:0hp Zużycie Energii:5E
Urwisko - Tworzy górę z urwiskiem(przydatne do tworzenia kryjówek) Obrażenia:0hp Zużycie Energii:Cała E wykonującego
Ruchome Piaski - Nazwa mówi sama za siebie, kałuża piasku która wciąga przeciwnika i zabija(jedyna wada to trudność złapania przeciwnika) Obrażenia:Śmierć natychmiastowa. Zużycie Energii:5000E
Burza Piaskowa - coś w rodzaju czaru "mgła" lecz pomaga w walce z łucznikami tak samo jak z samurajami. Obrażenia:0hp Zużycie Energii:250E za każdą turę
Lawina - Proste nazwa sama wymawia treść. Obrażenia:1000hp Zużycie Energii:500E
Wielka Lawina - To samo co wyżej lecz większa. Obrażenia:3500hp Zużycie Energii:1500E
Sai Chimo Mas Dan - Wiele kul z piasku w których ukryta jest broń jakiegoś typu(kunai, shuriken które są wymagane do wykonania techniki w nakładzie 100szt.). Obrażenia:5000hp Zużycie Energii:3000E
Czary Błyskawicy:
- Rzut Błyskawicą>>>Rzut Gromem>>>Rzut Piorunem
- Wielka Błyskawica
- Błyskawiczne Pięści
- Burza
- 5 Błyskawic>>>10 Błyskawic>>>100 Błyskawic
- Błyskawiczne Uderzenie
- Błyskawiczna Rzeź
- Błyskawiczne Więzienie
- Piorunujące Uderzenie
- Błyskawiczny Shuriken
- Zbroja Błyskawic>>>Zbroja Zeusa
- Tornado Błyskawic
- Przywołanie Ducha Błyskawic
Opisy:
Rzut Błyskawicą - W ręce pojawia się błyskawica którą można rzucić. Obrażenia:100hp Zużycie Energii:100E
Rzut Gromem - W ręce pojawia się zielona błyskawica którą można rzucić. Obrażenia:500hp Zużycie Energii:250E
Rzut Piorunem - W ręce pojawia się czerwona błyskawica którą można rzucić. Obrażenia:5000hp Zużycie Energii:2500E
Wielka Błyskawica - Duża błyskawica pojawia się w ręce. Obrażenia:1000hp Zużycie Energii:250E
Błyskawiczne Pięści - Pięści wykonującego zaczynają elektryzować się.(jeśli ktoś ogląda "Naruto" to wie jak to wygląda <chidori>) Obrażenia:wartość ataku fizycznego wzrasta do 100hp uderzeniem Zużycie Energii:1000E za 10 tur
Burza - Chmury zaczynają robić się czarne i okrążają przeciwnika po czym zaczynają atakować go błyskawicami, piorunami i grzmotami. Obrażenia:10.000hp Zużycie Energii:10.000E
5 Błyskawic - Nazwa przemawia sama za siebie. Obrażenia:100hp/za każdą błyskawicę Zużycie Energii: 250E
10 Błyskawic -To samo co wyżej Obrażenia:150hp/za każdą błyskawicę Zużycie Energii:500E
100 Błyskawic - -||- Obrażenia:100hp/za każdą błyskawicę Zużycie Energii:5000E
Błyskawiczne Uderzenie - Szybki atak Obrażenia:250hp Zużycie Energii:50E
Błyskawiczna Rzeź - atak skierowany w kilaka celów(25 osób max.) każda dostaje po 10 błyskawicznych ataków Obrażenia:1000hp/każdej osobie Zużycie Energii:10.000E
Błyskawiczne Więzienie - To samo co wodne więzienie, lecz to atakuję co turę. Obrażenia:100hp/co turę Zużycie Energii:150E za każdą turę
Piorunujące Uderzenie - Mocne uderzenie oszołamiające przeciwnika. Obrażenia:250hp + paraliż przez 1 turę Zużycie Energii:100E
Błyskawiczny Shuriken - Shuriken naelektryzowany błyskawicami. przełamuje obronę. Obrażenia:500p + przełamanie obrony Zużycie Energii:100E
Zbroja Błyskawic - Nazwa sama się wypowiada. Obrona + 10 Zużycie Energii:650E za każdą turę
Zbroja Zeusa - Złota zbroja pokryta błyskawicami Obrona + 25 Zużycie Energii: 1500E za każdą turę
Tornado Błyskawic - Tornado Które wciąga przeciwnika i razi go prądem. Obrażenia:1500hp Zużycie Energii:750E
Przywołanie Ducha Błyskawic - Przyzywa ducha błyskawic. Obrażenia:0hp(duch każdym atakiem odbiera 100hp i 50E którą przekazuje wykonującemu, i atakuje błyskawicami po 150hp Zużycie Energii:500E za każdą turę
|