Patorikku - 2010-01-04 16:55:43

U szamanów znane jest 40 czarów! Lecz nawet Wielcy Szamani mogą mieć tylko 20(czyli mogą wybrać 2 żywioły) z nich.
Wszystko zależy od wybranej natury:
Ognia
Wody
Ziemi lub
Błyskawicy

Czary Ognia:

  1. Kula Ognia>>>Wielka Kula Ognia>>>Bomba Ognia
  2. Ognisty Pocisk>>>Pocisk Smoka>>>Pocisk Inferno
  3. Krąg Ognia>>>Pole Ognia>>>Pole Inferno
  4. Inferno
  5. Przywołanie Ognistego Stwora>>>Przywołanie Ognistego Ducha>>>Przywołanie Ognistego Demona
  6. Ognista Tarcza>>>Ognista Zbroja>>>Zbroja Inferno
  7. Ognisty Oddech>>>Oddech Inferno>>>Smoczy Oddech

Opisy:
Kula Ognia - Prosty czar - W ustach tworzy się mała kulka ognia która po wydmuchnięciu w stronę przeciwnika rośnie do rozmiarów człowieka.
Obrażenia:100hp
Zużycie Energii:50E

Wielka Kula - W ustach tworzy się mała kulka ognia która po wydmuchnięciu w stronę przeciwnika rośnie do rozmiarów małej chatki.
Obrażenia:500hp
Zużycie Energii:250E

Bomba Ognia - W ustach tworzy się mała kulka ognia która po wydmuchnięciu w stronę przeciwnika rośnie do rozmiarów dużego domu która po starciu z przeciwnikiem wybucha.
Obrażenia:500hp/od wybuchu i 1000hp/od ognia
Zużycie Energii:1000E


Ognisty Pocisk - Mały pocisk kształtu i rozmiaru zwykłego jabłka.
Obrażenia:200hp
Zużycie Energii:100E

Pocisk Smoka - Strumień ognia który w locie przybiera kształt smoka.
Obrażenia:500hp
Zużycie Energii:500E

Pocisk Inferno - Wielki strumień ognia który zadaje potężne obrażenia od ognia.
Obrażenia:2000hp
Zużycie Energii:2500E


Krąg Ognia - Kółko z ognia które zaciska się na przeciwniku i wybucha.
Obrażenia:100hp/od wybuchu i 100hp/od ognia
Zużycie Energii:300E

Pole Ognia - Mały obszar zaczyna płonąć na krótki okres czasu.
Obrażenia:500hp
Zużycie Energii:750E

Pole Inferno - Duży obszar zaczyna płonąć i wybuchać w losowych miejscach.
Obrażenia:1000hp/od wybuchów i 2000hp/od ognia
Zużycie Energii:2500E


Inferno - Wielki wybuch który powoduje ogromne obrażenia wszystkim w obrębie pola rażenia które wynosi mniej więcej pole Taiko!(trafienie przeciwnika jest pewne na 100%) Wybuch zużywa ogromne ilości energii i hp wykonującego.
Obrażenia:Zabija wykonawcę, zadaje każdemu(przyjaciołom/pomocnikom też) w polu rażenia po 35.000hp!
Zużycie Energii:Pełna energia wykonującego.


Przywołanie Ognistego Stwora - Przywołuje małego potworka z ognia.
Obrażenia:0hp(stwór zabiera każdym atakiem 25hp)
Zużycie Energii:100E za każdą turę

Przywołanie Ognistego Ducha - Przywołuje ducha ognia.
Obrażenia:0hp(duch zabiera każdym uderzeniem 50hp i 25E(którą przekazuje wykonującemu) i może atakować z: kuli ognia którą zabiera 150hp.)
Zużycie Energii:500E za każdą turę.

Przywołanie Demona Ognia - Przywołuje demona ognia.
Obrażenia:0hp(Demon każdym uderzeniem zabiera 250hp i 150E(którą przekazuje wykonującemu) i może atakować z: kuli ognia(500hp) lub zionięcia ogniem(1000hp).
Zużycie Energii:1500E za każdą turę.


Ognista Tarcza - Płonąca tarcza która pojawia się dopiero przy ataku. Zadaje przeciwnikowi 1/10 obrażeń zadanych wykonującemu przez ataki fizyczne. Działa przez try tury.
Obrażenia: 1/10 obrażeń jest zwracana przeciwnikowi
Zużycie Energii:100E

Ognista Zbroja - Płonąca zbroja która pojawia się na wykonującym i zostaje przez 5 tur. zbroja oddaje przeciwnikowi 1/4 obrażeń zadanych przez ataki fizyczne.
Obrażenia:1/4 obrażeń fizycznych zwrócona zostaje przeciwnikowi.
Zużycie Energii:1000E

Zbroja Inferno - Płonąca czarna zbroja która oddaje przeciwnikowi 1/2 obrażeń zadanych w każdy sposób.
Obrażenia:1/2 obrażeń wraca do przeciwnika.
Zużycie Energii:7000E


Ognisty Oddech - Z ust wykonującego wydobywa się strumień ognia.
Obrażenia:200hp
Zużycie Energii:200E

Oddech Inferno - Z ust wykonującego wydobywa się duży strumień czarnego ognia.
Obrażenia:1500hp
Zużycie Energii:750E

Smoczy Oddech - Z ust wykonującego wydobywa się wielki strumień ognia który przypomina smoka.
Obrażenia:3500hp
Zużycie Energii:2000E


Czary Wody:

  1. Strumień Wody>>>Wodny Pocisk
  2. Pocisk Rekina>>>Pięć Pocisków Rekina
  3. Wodne Więzienie
  4. Wodny Wąż>>>Wodny Smok
  5. Wodny Wir
  6. Wodny Wybuch
  7. Wodne Klony
  8. Fala Wody>>>Tsunami
  9. Tarcza Wodna
  10. Sztuczne Jezioro
  11. Wodne Ostrze
  12. Mgła
  13. Chodzenie Po Wodzie

Opisy:

Strumień Wody - Mały "laser" wody.
Obrażenia:100hp
Zużycie Energii:25E

Wodny Pocisk - Gruby strumień wody.
Obrażenia:500hp
Zużycie Energii:250E


Pocisk Rekina - Kula Wody kształtu głowy rekina.
Obrażenia:250hp
Zużycie Energii:100E

Pięć Pocisków Rekina - Pięć kul wody w kształtach głowy rekina.
Obrażenia:250hp/za każdy pocisk = 1250hp
Zużycie Energii:500E


Wodne Więzienie - Kula wody w której można umieścić przeciwnika na okres kilku tur(po 4 turze zaczyna ubywać przeciwnikowi po 100hp za turę, a po 10 turze po 500hp za turę)
Obrażenia:0hp
Zużycie Energii:250E za każdą turę


Wodny Wąż - strumień wody w kształcie węża.
Obrażenia:150hp
Zużycie Energii: 50E

Wodny Smok - Duży strumień wody kształtu smoka.
Obrażenia:500hp
Zużycie Energii:300E


Wodny Wir - Wir tworzący się w zbiorniku wodnym, który wciąga przeciwnika.
Obrażenia:300hp
Zużycie Energii:400E


Wodny Wybuch - Eksplozja wody - kilka strumieni wody oplątuje przeciwnika i zamykają go w kokon wody i nagle kokon eksploduje razem z przeciwnikiem.
Obrażenia:1000hp
Zużycie Energii:750E

Wodne Klony - Tworzy swoje podobizny z wody.
Obrażenia:0hp
Zużycie Energii:500E za każdego klona.


Fala Wody - Mała Fala Wody może służyć do obrony przed czarami ognia.
Obrażenia:0hp
Zużycie Energii:10E

Tsunami - Wielka fala wody zalewa obszar wielkości miasta, dzięki czemu wykonujący z czarami wody przystosowuje sobie teren walki.
Obrażenia:0hp
Zużycie Energii:5000E


Tarcza Wodna - najmniej przydatny czar wody tworzy tarczę z wody która chroni nas przed słabymi atakami ognistymi.
Obrażenia:0hp
Zużycie Energii:350E za turę


Sztuczne Jezioro - wytwarza sztuczny krater który wypełnia się wodą dzięki czemu zapas wody jest bardzo duży dla wykonującego z czarami wodnymi.
Obrażenia:0hp
Zużycie Energii:6000E


Wodne Ostrze - Pojedyńczy atak wodnym mieczem(bardziej przydatny do oszołomienia przeciwnika niż ataku).
Obrażenia:200hp
Zużycie Energii:50E


Mgła - Mgła przez którą wykonujący widzi bezproblemowo(bardzo przydatne przy walkach z łucznikami.
Obrażenia:0hp
Zużycie Energii:10E za turę


Chodzenie Po Wodzie - Dzięki temu czarowi szamani potrafią utrzymywać się stojąc na powierzchni wody.
Obrażenia:0hp
Zużycie Energii:50E za turę


Czary Ziemi:

  1. Kolumna Ziemi>>>Urwisko
  2. Ruchome Piaski
  3. Burza Piaskowa
  4. Lawina>>>Wielka Lawina
  5. Sai Chimo Mas Dan(czyt.Sai Czimo Ma Dan)

Opisy:

Kolumna Ziemi - Mały Słup z ziemi.
Obrażenia:0hp
Zużycie Energii:5E

Urwisko - Tworzy górę z urwiskiem(przydatne do tworzenia kryjówek)
Obrażenia:0hp
Zużycie Energii:Cała E wykonującego

Ruchome Piaski - Nazwa mówi sama za siebie, kałuża piasku która wciąga przeciwnika i zabija(jedyna wada to trudność złapania przeciwnika)
Obrażenia:Śmierć natychmiastowa.
Zużycie Energii:5000E


Burza Piaskowa - coś w rodzaju czaru "mgła" lecz pomaga w walce z łucznikami tak samo jak z samurajami.
Obrażenia:0hp
Zużycie Energii:250E za każdą turę


Lawina - Proste nazwa sama wymawia treść.
Obrażenia:1000hp
Zużycie Energii:500E

Wielka Lawina - To samo co wyżej lecz większa.
Obrażenia:3500hp
Zużycie Energii:1500E


Sai Chimo Mas Dan - Wiele kul z piasku w których ukryta jest broń jakiegoś typu(kunai, shuriken które są wymagane do wykonania techniki w nakładzie 100szt.).
Obrażenia:5000hp
Zużycie Energii:3000E




Czary Błyskawicy:

  1. Rzut Błyskawicą>>>Rzut Gromem>>>Rzut Piorunem
  2. Wielka Błyskawica
  3. Błyskawiczne Pięści
  4. Burza
  5. 5 Błyskawic>>>10 Błyskawic>>>100 Błyskawic
  6. Błyskawiczne Uderzenie
  7. Błyskawiczna Rzeź
  8. Błyskawiczne Więzienie
  9. Piorunujące Uderzenie
  10. Błyskawiczny Shuriken
  11. Zbroja Błyskawic>>>Zbroja Zeusa
  12. Tornado Błyskawic
  13. Przywołanie Ducha Błyskawic

Opisy:

Rzut Błyskawicą - W ręce pojawia się błyskawica którą można rzucić.
Obrażenia:100hp
Zużycie Energii:100E

Rzut Gromem - W ręce pojawia się zielona błyskawica którą można rzucić.
Obrażenia:500hp
Zużycie Energii:250E

Rzut Piorunem - W ręce pojawia się czerwona błyskawica którą można rzucić.
Obrażenia:5000hp
Zużycie Energii:2500E


Wielka Błyskawica - Duża błyskawica pojawia się w ręce.
Obrażenia:1000hp
Zużycie Energii:250E


Błyskawiczne Pięści - Pięści wykonującego zaczynają  elektryzować się.(jeśli ktoś ogląda "Naruto" to wie jak to wygląda <chidori>)
Obrażenia:wartość ataku fizycznego wzrasta do 100hp uderzeniem
Zużycie Energii:1000E za 10 tur


Burza - Chmury zaczynają robić się czarne i okrążają przeciwnika po czym zaczynają atakować go błyskawicami, piorunami i grzmotami.
Obrażenia:10.000hp
Zużycie Energii:10.000E


5 Błyskawic - Nazwa przemawia sama za siebie.
Obrażenia:100hp/za każdą błyskawicę
Zużycie Energii: 250E

10 Błyskawic -To samo co wyżej
Obrażenia:150hp/za każdą błyskawicę
Zużycie Energii:500E

100 Błyskawic -  -||-
Obrażenia:100hp/za  każdą błyskawicę
Zużycie Energii:5000E


Błyskawiczne Uderzenie - Szybki atak
Obrażenia:250hp
Zużycie Energii:50E


Błyskawiczna Rzeź - atak skierowany w kilaka celów(25 osób max.) każda dostaje po 10 błyskawicznych ataków
Obrażenia:1000hp/każdej osobie
Zużycie Energii:10.000E


Błyskawiczne Więzienie - To samo co wodne więzienie, lecz to atakuję co turę.
Obrażenia:100hp/co turę
Zużycie Energii:150E za każdą turę


Piorunujące Uderzenie - Mocne uderzenie oszołamiające przeciwnika.
Obrażenia:250hp + paraliż przez 1 turę
Zużycie Energii:100E


Błyskawiczny Shuriken - Shuriken naelektryzowany błyskawicami. przełamuje obronę.
Obrażenia:500p + przełamanie obrony
Zużycie Energii:100E


Zbroja Błyskawic - Nazwa sama się wypowiada.
Obrona + 10
Zużycie Energii:650E za każdą turę

Zbroja Zeusa - Złota zbroja pokryta błyskawicami
Obrona + 25
Zużycie Energii: 1500E za każdą turę


Tornado Błyskawic - Tornado Które wciąga przeciwnika i razi go prądem.
Obrażenia:1500hp
Zużycie Energii:750E


Przywołanie Ducha Błyskawic - Przyzywa ducha błyskawic.
Obrażenia:0hp(duch każdym atakiem odbiera 100hp i 50E którą przekazuje wykonującemu, i atakuje błyskawicami po 150hp
Zużycie Energii:500E za każdą turę

www.uf-clan.pun.pl www.gwardia.pun.pl www.gnpbf.pun.pl www.fireworks.pun.pl www.shinsoo.pun.pl